دریافت برنامه ی pdfخوان
نوشته شده توسط : هادی محمدی

     

                                       

                                           Foxit Reader 3.1

Foxit Reader 3.1

Foxit Reader 3.1 یک برنامه رایگان , کم حجم در عین حال قوی و سریع در زمینه خواندن فایل ها PDF می باشد که هم اکنون حدود ۹۰ میلیون کاربر در سطح دنیا دارد . این برنامه قدرتمند امکانات زیادی را در زمینه خواندن و کار با فایل های PDF در اختیار شما قرار می دهد .

قبل تر از این برای خواندن فایل های پی دی اف می بایست نرم افزار پی دی اف خوان حجیمی را با سایز های بالا دانلود کرده و سپس مراحل متعدد و عذاب آور نصب آن را طی می کردید و سپس برای هر بار باز کردید فایل های PDF مدتی منتظر می ماندید تا نرم افزار به طور کامل فراخوانی شود و بعد از نمایش لوگو ها و علائم و غیره تازه فایل PDF را به شما نشان می داد . علاوه بر این اگر می خواستید یاداشتی را بنویسید و یا قسمتی را ویرایش کنید مجبور بودید نرم افزا دیگری را دریافت و نصب کنید که ان هم مشکلات خود را به دنبال داشته است .

اما هم اکنون با نرم افزار Foxit Reader 3.1 دیگر شما نیاز به دریافت و نصب فایل های حجیم و گذارندن مراحل متعدد نصب و تلف کردن بیش از حد وقت خود ندارید . برخی از ویژگی های این برنامه به شرح زیر می باشد :

حجم بسیار کم : حجم ۵ مگابایتی نرم افزار Foxit Reader نسبت به حجم ۲۰ مگابایتی Acrobat Reader بسیار ناچیز می نماید .

سرعت بالا : وقتی شما Foxit Reader را فراخوانی می کنید , برنامه مستقیما بدون هیچ تعللی بارگذاری می شود و شما مجبور به دیدن هیچ چیز اضافی نمی باشید .

ابزار حاشیه نویسی : Foxit Reader ابزاری در اختیار شما قرار می دهد که شما اگر در هنگام خواندن فایلی , نیاز به نوشتن یادداشتی داشتید بتوانید در همان محیط برنامه , کار یادداشت نویسی خود را انجام دهید .

تبدیل کننده به نوشت ساده : این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که در صورت نیاز بتوانید فایل های PDF خود را به فایل های Text (نوشته) ساده تبدیل کنید .

قیمت : رایگان
 لینک مستقیم دانلود Foxit Reader 3.1 با حجم ۵٫۱۱ MB
پسورد فایل : www.tinydl.net
  سایت منبع : www.tinydl.net




:: موضوعات مرتبط: دریافت برنامه یpdfخوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 8 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: